Välkomna till Enebybergsgymnasternas bokningssystem!

Finns det ledig plats i någon av våra grupper kan du se det på nästa sida. Ni kan filtrera på ålder och på plats. Om gruppen är full, klicka på ”bevaka” – du får då ett mail om det blir en plats ledig. Först till kvarn.
Inför varje ny termin sker ny period och därmed ny bevakningsperiod. Om du bevakar en grupp inför ht 2023, så finns inte denna bevakning kvar inför vt 2024. Nya perioder presenteras i augusti och december.

Klicka på gruppen för att få upp mer information om den. Vi har ingen nivåindelning i Familjegympa, knattegympa eller inom BAS-blocket. P = Pojkgrupp (t.ex. BAS8 P).

HT 23/ VT 24
Familjejympa: Född '20-'21
Knatte: Född '18-'19
BAS6: Född '17
osv.

Riktlinjer för anmälan till våra grupper

Familjegympa-BAS6: ligger uppe för anmälan under hela terminen.

BAS7-8: ligger uppe för anmälan fram till söndag vecka 43 för höstterminen och fram till söndag vecka 8 för vårterminen.

BAS9: ligger anmälan öppen fram till 30 september för höstterminen, 31 januari för vårterminen.

BAS10-12: mejlar kansliet@enebybergsgymnastern.se Kansliet i samråd med ledare tar eventuellt in en ny gymnast.

U/J/S: mejlar kansliet@enebybergsgymnastern.se Kansliet i samråd med ledare tar eventuellt in en ny gymnast utefter ambition och nivå.

Vanliga frågor & svar om föreningen hittar du här>>

Hur man bokar:
Har du redan ett konto klicka på den blåa knappen "Logga in för att boka". Fyll i din e-post i första steget, det mejlas nu en engångskod till din e-postadress, skriv in engångskoden. Därefter får du välja vilken medlem som du vill boka. Vill du lägga till fler personer i familjen klickar du på "Ny deltagare". Klicka sedan på den grupp som du vill boka. Klicka på "Boka" längst ner. Du kommer att få ett mejl som bekräftelse på din bokning.

Ny medlem
Klicka på den blåa knappen "Logga in för att boka". Fyll i din e-post i första steget och därefter ditt barns personnummer samt övriga kontaktuppgifter. Du har nu skapat ett konto. Det mejlas nu en engångskod till din e-postadress, skriv in engångskoden. Därefter får du välja vilken medlem som du vill boka.

OBS! Du blir inte automatiskt bokad i en grupp bara genom att skapa ett konto.

Vill du bli ledare för för BAS7-J/S så hör av dig till kansliet@enebybergsgymnasterna.se eller på medlem@enebybergsgymnasterna.se för familje-, knatte- och BAS6-grupperna så får du förtur (om ledarbehov finns).

Har ni frågor kontakta oss gärna på mejl kansliet@enebybergsgymnasterna.se för BAS7-J/S (född 2016 eller äldre) eller på medlem@enebybergsgymnasterna.se för familje-, knatte- och BAS6-grupperna (född 2017 eller yngre).